Kontakt
Bądź w kontakcie
tel. 663 942 196 rezerwacja urodzin, animacji, kostiumy reklamowe
tel. 660 449 228 sala zabaw – informacje o godzinach otwarcia i wolnych miejscach
Zobacz więcej
Nasz adres
Chrzanów, ul. Kroczymiech 40 Małopolskie, Polska
Godziny otwarcia sali zabaw:
Z racji podziału na dni swobodnej zabawy i dni urodzinowe godziny otwarcia aktualizujemy co tydzień w poście na fb oraz w google. Zarezerwuj sobie miejsce kupując bilet online.
Poniedziałek – nieczynne
Wtorek 14:00 – 20:00
Środa 14:00 – 20:00
Czwartek 14:00 – 20:00
Piątek 14:00 – 20:00
Sobota 10:00 – 20:00
Niedziela 10:00 – 20:00
Grupy zorganizowane zapraszamy od wtorku do czwartku od 8 do 13.
Informacje dodatkowe:
Odbiór kostiumów możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu się.
Nasze social media
Skontaktuj się z nami
Regulamin sklepu internetowego Maskotkolandia.pl
I. Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego www.maskotkolandia.pl jest firma A.E. Magia Imprez Magdalena Kossakowska prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Młoszowej przy ulicy Krakowskiej 87, NIP: 678-302-96-48.
- Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie sklepu internetowego w chwili składania zamówienia przez Klienta.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Sklep nie sprzedaje licencji na kostiumy. Wszystkie nasze kostiumy są sprzedawane bez licencji.
II. Zamówienia
- Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane tylko i wyłącznie mailowo na adres biuro@maskotkolandia.pl
- Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem internetowym.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości.
- Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – w chwili otrzymania zamówienia
- w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili wpływu należności na konto firmy A.E. Magia Imprez Magdalena Kossakowska
- Do każdego zamówionego produktu dołączany jest dokument sprzedaży.
- Od chwili złożenia zamówienia do chwili wystawienia faktury, klient ma prawo anulowania zamówienia lub zmiany danych zamówienia.
- Zmiany mogą dotyczyć: rezygnacji z całości zamówienia bądź jego części, a także zmiany w adresie dostawy zamówienia za pośrednictwem kuriera, bądź też zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji klienta, na konto klienta, z którego płatność została dokonana. Jeżeli klient nie posiada własnego konta bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym na adres przez niego wskazany.
- Anulowanie lub zmiany zamówienia należy zgłosić poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem telefonu: 663-942-196
- Od chwili wysłania towaru klient nie może anulować lub zmienić zamówienia.
- Kupując w naszym sklepie, akceptujesz ten regulamin.
III. Dostarczenie przesyłki
- Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Standardowy koszt transportu wynosi dla przesyłek z przedpłatą 25 zł, dla pobraniowych 30 zł
- Jeśli klient wybrał przelewem, przesyłka zostanie wysłana na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy lub przesłaniu na maila Sprzedawcy potwierdzenia przelewu.
- Jeśli klient wybrał opcję płatności przy odbiorze, zamówienia wysyłane są w następny dzień roboczy, o ile zamówiony towar znajduje się w magazynie.
- Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
- Odbiór osobisty z magazynu Sprzedawcy, możliwy jest jedynie po wcześniejszym ustaleniu tego telefonicznie.
- Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski od poniedziałku do piątku wynosi:
- Kurier przedpłata: 25 zł / sztuka
- Dla przesyłek pobraniowych: Kurier – 30 zł / sztuka
IV. Towary personalizowane
- W przypadku towarów personalizowanych (tj. których Klienci sklepu internetowego są autorami) to Klienci ponoszą wyłączną odpowiedzialność za umieszczane/publikowane treści, zdjęcia, projekt graficzny.
- Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, którego treść lub zdjęcie mogłyby naruszać polskie lub międzynarodowe prawo, w tym także również nawołujących do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, treści pornograficzne, naruszających godność czy dobre imię osób trzecich oraz uznanych powszechnie za naganne moralnie, sprzecznych z zasadami współżycia społecznego.
- Klienci sklepu ponoszą odpowiedzialność za treści, zdjęcia, których umieszczenie, na produkcie na życzenie klienta, spowodowałoby naruszenie praw autorskich im pokrewnych.
- Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta, służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dot. to wszelkich indywidualnych zamówień).
- Jeżeli nie można spełnić zamówienia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, Sprzedawca powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
V. Reklamacje i zwroty
- Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 2 (dwóch) dni kalendarzowych od daty odebrania towaru, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracając towar na adres Sprzedającego na swój koszt. Odstąpienie umowy należy zgłosić telefonicznie pod numerem 663 942 196 lub mailowo na adres biuro@maskotkolandia.pl
- Sprzedawca zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności za kostium. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
- Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany (pod pojęciem „używany” nie mamy na myśli przymiarki oraz sprawdzenia jakości produktu). Użytkowanie przedmiotu zakupu w ramach zwykłego zarządu w ciągu 2 dni od momentu jego otrzymania nie powoduje po stronie przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do konsumenta, a tym bardziej nie może oznaczać braku możliwości zwrotu towar. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sklep gwarantuje zwrot wszystkich dokonanych przez klienta płatności w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.
- Klient ma prawo do założenia reklamacji. Reklamacja produktu może nastąpić z następujących powodów:
- wady fabrycznej towaru (kiedy produkt jest niesprawny w momencie zakupu)
- wady powstałej w wyniku dostawy
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
- została wydana kupującemu w stanie niezupełnym
- Klient może złożyć oświadczenie: o obniżeniu ceny, o usunięciu wady, o wymianie rzeczy na wolną od wad albo o odstąpieniu od umowy.
- W ramach reklamacji Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Sprzedawca może odmówić wykonania żądania kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
- Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu towaru lub jego kopię.
- Sprzedający w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Do reklamowanego towaru zaleca się dołączenie paragonu/faktury i opis reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta – Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji;
- Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy A.E. Magia Imprez nie będą przyjmowane.
- Wszelkie płatności następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.
- Zwrotom nie podlegają:
- produkty personalizowane
VI. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr 2014.827).
- Rejestrując się w sklepie internetowym klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacja zamówień dokonywanych w sklepie internetowym. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia klienta przez sklep internetowy. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Zgodne z ww. ustawą, Klienci Sklepu internetowego mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- Zbieranie danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.
- Wszelkie zmiany regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.maskotkolandia.pl
- Poszczególne akcje rabatowe w naszych sklepach nie łączą się.
W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt:
Tel. 663 942 196